1
מִדָּבָר שֶׁהוּא בִּקְדֻשָּׁתוֹ. הקדשים שלא נטמאו, שאם נטמאו אינם בכלל ‘קדש’ (לעיל ה”א).
2
וְלָאו הַבָּא מִכְּלַל עֲשֵׂה עֲשֵׂה הוּא. האיסור שנלמד מכלל ציווי של ‘עשה’, אינו נחשב כאיסור לאו אלא כמצוות עשה.
מִדָּבָר שֶׁהוּא בִּקְדֻשָּׁתוֹ. הקדשים שלא נטמאו, שאם נטמאו אינם בכלל ‘קדש’ (לעיל ה”א).
וְלָאו הַבָּא מִכְּלַל עֲשֵׂה עֲשֵׂה הוּא. האיסור שנלמד מכלל ציווי של ‘עשה’, אינו נחשב כאיסור לאו אלא כמצוות עשה.