1
גמרא שלחו ליה למר עוקבא זמרא כו'. כצ"ל:
2
שם שוכן עדי עד עושה לו דין. כצ"ל:
3
תד"ה השתא. אע"פ שיש שם אכילת איסור תרומה לאשתו. ולא הוי כקנינו שקנה קנין דאוכל בתרומה בר"פ אלמנה ע"ש. דכיון דהוא עבד אין לו קידושין ואינה קנין:
4
תד"ה זמרא. וכ"מ מדקאמר ולישלח להו. כצ"ל:
5
תד"ה עטרות. ולא הויא כלילא דהכא כההיא כו'. כצ"ל. ואין זה משום דהכא אפי' בחול אסירא. דהא מסקי דהיינו דוקא לחתנים. ועוד דהא מסקינן דלא נאסר אלא בגברי. אלא הואיל שכתבו שהוא כעין כיפה א"כ ע"כ אוחזין אותה ביד ומגביהין אותה למעלה מהראש. והיה אסור בשבת משום משא או משום אוהל כאשר האריך הנו"ב במ"ת בחלק או"ח סי' ל' באיסור הפעראסא"ן:
6
תד"ה בזמן. לפי שאינו אסור אלא לחתנים כדפרישית. כצ"ל: