1
פסק רשב"מ שהמפקיד אצל חבירו בעדים אפילו בשטר א"צ להחזיר לו בעדים והמפקיד אצל חבירו בעדים ועדיין הפקדון בידו בפנינו וטוען החזרתיו לך וחזרתו ומכרתו לי או משכנתו א"נ וה"מ כשראוהו בידו כך פסק רבינו ברוך בר' שמואל ז"ל ור"ת חולק ואומר דנאמן ואין דבריו נראין לריב"מ ולר"י ז"ל ואם הוא אומן אפילו ליכא עדים וליכא ראה א"נ לומר לקוח הוא בידי הואיל ואומן הוא כך פסק רב אלפס ור"ח ויש חולקים דאומן ולא ראה יש לו חזקה: