1
ודל לא תהדר בריבו, עבעה"ט מסורה ודל מרעהו יפרד (משלי י"ט ד'), עניים עומדים לריב עם בעלי בתי חרשות ובטענתם הקאמאניזם, ורוצים לתקן העולם ע"פ יושר, ולא יהי' עוד השודד הוא הגביר, ורק חכמה וחרשי המעשה וכולם יהיו שווים אכן אנו רואים אלה האנשים הרוצים רק היושר אם יבואו לשלוט, מלבישים עצמם במלבושים יקרים, וחפצים בכל התענוגים כמו שהוא ברוסיא, המושלים ידורו בדירות רחבות והעם ידחקו למאד, והם עצמם יקנאו בהאדונים, וביניהם יגדיל המשטמה, ואם הם יעלו על הכסא גם הם לא ייטיבו לעשות, וז"ש "ודל ל"ת בריבו" עם בעלי אחוזות כי לא בצדק יריבו שהרי גם "ודל מרעהו יפרד", שביניהם בעצמם יש פירוד וחילוקי דעות וזה ע"ד הצחות אבל האמת כן הוא: