וקדשתם היום ומחר, י"ל עפמ"ש בתהלים (ל"ד י"ב) לכו בנים שמעו לי, ופירושו לא בשעת שאני אומר מוסר תשמעו לי רק אף אח"כ כשתלכו, וז"פ וקדשתם היום ומחר, יש מחר שהוא לאחר זמן, אף אח"כ תהיו קדושים, ובפ' תצוה (כ"ז כ') להעלות נר תמיד וגו' מחוץ לפרכת, נר אלקית צריך להאיר בכל א' מישראל לא רק באוהל מועד בבהכ"נ וביהמ"ד בשעת התפלה, רק גם מחוץ לפרכת בשוק בעסקיו החולין, במעשים שבין אדם לחבירו, וע' לקוטי אורות תהלים בשם ר"ר שמעלקא ז"ל ותהלות ישראל להמגיד מקאזניץ ז"ל, ומ"ש בפרד"י וירא דק"כ. ודף רה"ע., וז"פ (דברים כ"ז ט') הסכת ושמע ישראל לא רק לשמוע בשעה שתשמע הדרשה רק הסכת ותקבל גם בעת שתצא משם. וע' בגליוני הש"ס על ירו' זרעים כרך ג' אות צ"ו בשם האר"י ז"ל דהנזהר משיחה בטילה מ' יום זוכה לרוה"ק, וע' ירו' שביעית פ"ו ה"א משתשהא מ' יומין ע"ש, דשהיית דבר מ' יום הוא קביעות: