1
הנוגע במי חטאת כו'. כתב מרן ושמא י"ל דסבר רבינו כו' וקצת משמע מדברי הר"ש כו' והנה בפירוש כתב הר"ש בפ"ה דזבים משנה ח' דהנוגע במי חטאת שיש בהם כדי הזיה אינו מטמא בגדים וכ"כ רש"י בפרשת חקת וכ"כ התוספות בפ"ק דסוכה (דף י"ד): והתימה מהרא"ם שהבין דברי רבינו כפשטן שאין חילוק בין מגע למשא ונסתייע מברייתא דספרי מה יעשה מדברי רבינו פ"ו מהלכות שאר אבות הטומאה והיא תוספתא פ"ה דזבים דמוכח מינה דאי לאו משום מסיט לא היה מטמא בגדים משום מגע ועיין בקרבן אהרן פרשת ויקרא פי"ב דין ג'. ובפירוש כתב רבינו בפרק קמא דכלים מ"ג גבי מרכב שחלוק מגעו ממשאו כמו נבילה ומי חטאת שיש בהם כדי הזייה וכ"כ בסוף משנה ב' יע"ש: