1
גמ' ר"ה אמר אסור מפני שהוא מכבה כו'. אמתני' גופא הומ"ל הך טעמא ועיין:
2
גמ' ונימא מר מפני שהוא מבעיר. [למ"ש תוס' בסמוך ע"א ד"ה ע"ג חרס בשם הר"ר יצחק צ"ל] אפשר ששמע כן ממנו דס"ל לחלק יצאה או רצה לדעת אם ס"ל כן:
3
ברש"י בד"ה מחלוקת לגמר וכו' והשתא למה דקסבר רב אסי לא הוי טעמא משום דבר השוה לכל נפש כו'. פי' דודאי מוגמר לא הוי צורך נפש ועוד דא"כ מנ"ל מחלוקת אבל וכו' ועיין:
4
בתוס' בד"ה דנפיש' בלישה. לפירושם בפיתים קטנים ממלאה אשה תנור פת לכ"ע [כרשב"א] רק בגריצין רחבים אסור לב"ש מכיון שעושה לצורך חול ולא נפישא טירחא חיישינן שימלא שני תנורין דודאי אסורין ועיין: