1
גמ׳ והדר עריב כצ"ל:
2
רש״י ד"ה טבל וחולין מעורבין וכו' ואינו יודע מהו. נ"ב ולענ"ד יאמר כי זהו ששנינו במשנתנו בפ׳ בתרא דדמאי מאה טבל מאה חולין נוטל מאה וא׳ שנמצא שנטל מן החולין א׳ לתרומת מעשר של טבל וכן לפי חשבון זה נוטל לעולם מן החולין כפי מה שמגיע לת"מ של טבל ומבואר היטב במשנה ז׳ דפ׳ אחרון דדמאי. וזה מכוון עם דעת רש"י ז"ל:
3
רש״י ד"ה ובה"א וכו׳ ואע"פ שהצאן לא מכר על הלוקח כצ"ל: