לשם בין לפניו ובין לאחריו נמחק לפניו כיצד לב"ו מחש"ך סימ' לייי למד נמחק בייי בי נמחק וייי ואו נמחק מייי מם נמחק הייי הי נמחק שייי שין נמחק כייי כף נמחק לאחריו כיצד אלהינו נון וא' נמחקין אלהיכם כף מם נמחקין אלהיהם הי מם נמחקין אחרים אומ' לאחריו אינו נמחק שכבר קידשו השם אמ' רב הונא הלכה כאחרים. תנו רבנן כתב אלף ולמד מאלה[ים] יוד והי מייי אין נמחק שין ודל משדי צד ובי מצבאות נמחק ר' יוסי אומ' צבאות אפילו כולו נמחק שלא נקרא הקב"ה צבאות אלא על שם יש' שנ' והוצאתי את צבאותי את עמי וג' ואיתה נמי בבריתא דספרים ופירשוהו בגמ' דבני מערבא במגילה כללו של דבר כל ש[כיוצ]א בו שם מתקרי' ולית הילכתא כר' יוסי דאמ' צבאות אפילו כולו נמחק שלא נקרא הקב"ה צבאות אלא על שום ישראל שנ' והוצאתי את צבאותי את עמי בני ישר' מא' מצ' במשפטים גדולים ואף על גב דגרסי בני מערבא תני ר' יוסי אומ' של בית חגירה כותבנין אומנין היו בירושלם והיו מוחקין צבאות שכן הוא שם חול במקום אחר ופקדו שרי צבאות בראש העם אפילו הכי לית הילכתא כותיה דהא בהדיא אמרינן בגמ' דידן אמ' שמואל אין הלכה כר' יוסי ובשבועות נמי גרס[ינן] כל השימות האמורין באברהם קדש חוץ מזה שהוא חול ויאמר ייי אם נא מצאתי חן בעיניך וג' חנניה בן אחי ר' יהושע ור' אלעזר בן עזריה שאמ' משום ר' אלעזר המודעי אמרו אף זה קדש וקימ' לן כשני התנאין הללו חדא דהא מימרא דרב מסייע להו דאמרינן כמאן אזלא הא דאמ' ר' יהודה אמ' רב גדול הכנסת אורחין יתר מהקבלת פני שכינה כמאן כאותו הזוג ועוד הא פסק שמואל כוותיהו דאמ' ר' הונא בר חייא אמ' שמואל הלכה כאותו הזוג וגרסי בני מער' במסכתא דמגלה כל השמות הכתובים באבינו אברהם הרי אילו קודש חוץ מאחד שהוא חול כאשר התעו אותי אלהים מבית אבי ויש אומ' אף הוא קודש שאילולי אלהים כבר התעו אותי כל השמות האמורין בלוט חול חוץ מזה שהיא קדש ויאמר לוט אליהם אל נא אדני הנא נא מצא עבדך חן וג' להחיות את נפשי מי שיש בידו להמית ולהחיות הוי אומ' זה הקב"ה ותניא בבריתא דספרים אלהי האלהים ואדני האדנים הראשונים קדש והאחרונים חול אלהי אברהם ואלהי נחור הראשון קדש והאחרון חול ישפטו בינינו אלהי אביהם משמש קדש וחול יש לאל ידי ואין לאל ידיך כולם חול ולא הוצרכתי לכתוב שאר השמות האמורין בכלל כל המקרא שלא להאריך כי לעיניין שימוש ספר תורה אנו צריכין כן וכבר ביררתי כולן בספר הבינות בפרש' וארא בענין ושמי ייי ואשר שמעת כי צריך הסופר בעת כתיבתו השם לכנופי בי עשרה לא ידעתי לו עיקר