1
מהר"ן שפירא
ר"ל הא דתני בה דנשואיה הן הן מיאוניה דאי הוי ידע לההוא ברייתא לא הוי מבעי ליה כלל דהא ודאי קדושין לא הוי מיאון דאל"כ הוי ליה למינקט רבותא בברייתא ומיהו ברש"י בגמ' זה אינו גם אין זה דיוק דאפשר דרבותא דרבנן קאמר והא מבעיא להו ג"כ אי רבנן פליגי בזה ודו"ק:
2
ר"ל בלשון זה שמביא להלן הוא לשון הרמב"ם ואינו רצה לומר שכתב הרמב"ם ממש כמו שכתב הנ"י לפני זה או אפשר דרצה לומר שכתב כ"מ בזה לאפוקי הפי' הא' שפרשנו שמבחנת בין קדושיה לדבר אחר וק"ל: